activitati instructiv-educative

QH8A6776_1024x683DOMENIUL ESTETIC CREATIC

12186685_1612020182394679_4531200565253466869_o   DOMENIUL OM SI SOCIETATE

QH8A6832_1024x683 DOMENIUL LIMBA SI COMUNICARE

QH8A6802_1024x683   DOMENIUL STIINTA

QH8A6742_512x768

DOMENIUL PSIHOMOTRIC

• Jocuri si activitati alese : activitati alese de copii, avand la dispozitie diferite variante de jocuri si activitati.
• Activitati de dezvoltare personala : rutinele, tranzitiile,activitatile opționale, activitatile din perioada dupa-amiezii.
Toate tipurile de activitati reprezinta diferite momente ale programului zilnic al copilului in gradinita si toate reprezinta oportunitati de invatare in modul cel mai natural al copilului.

Programul anual de studiu se realizeaza in jurul celor 6 teme generale care combina cunostinte,deprinderi si abilitati din mai multe domenii experetiale si permit implicarea mai multor domenii de dezvoltare:
1. Cine sunt/suntem?
2. Cum este/a fost si va fi aici pe pamant?
3. Cand/cum si de ce se intampla?
4. Cine si cum planifica/organizeaza o activitate?
5. Ce si cum vreau sa fiu?
6. Cu ce si cum exprimam ceea ce simtim?